חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את כל האפשרויות שמחכות לכם באתר maccabi winz

תמיד הרגשתם שמגיע לכם יותר אבל לא קיבלתם את זה משום מקום? בא לכם להשתמש בצורה חכמה בכסף שלכם בזמן רכישה אצל מגוון חנויות ורשתות? עם אתר maccabi winz אתם יכולים לעשות את זה בענק! רק חברי המועדון נהנים ממגוון הטבות, הנחות וצבירת כסף בתצורת cashback, אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו להכיר את כל האפשרויות שמחכות לכם בפנים, באתר האינטרנט של maccabi winz.

מועדון maccabi winz – לקחת חלק בפעילויות הקבוצה

אין כמו להרגיש חלק בלתי נפרד מהפעילות של הקבוצה שאליה השתייכתם כל החיים. מי מכם שנמנה עם אוהדי מכבי על כלל צורותיה וקבוצותיה, יודע שקבוצת מכבי היא בית, ועם מועדון maccabi winz אתם יכולים להפוך את הבית הזה להרבה יותר משמעותי ופעיל עבורכם.

מועדון maccabi winz מתבסס על רכישות חכמות עם כמה מהרשתות והחברות המובילות ביותר בארץ ובעולם, וביניהן וואלה! טורס, איסתא, אשת טורס, EBAY, עלי אקספרס ועוד, כאשר אחוזים מסויימים מכל רכישה הופכים ל-CASHBACK שנכנס ישירות לחשבון הבנק שלכם. כמו כן, תוכלו לתרום את האחוזים האלה לפעילויות הקבוצה הן במישור החברתי והן במישור הקהילתי.

איך עושים את זה?

עם כל האפשרויות הנהדרות של מועדון maccabi winz כל מה שנשאר לכם זה פשוט לעשות את זה ולהתחיל להנות! כדי לעשות את זה היכנסו לאתר האינטרנט של maccabi winz, הירשמו בתור חברים עם שם משתמש, כתובת אימייל וסיסמה, ולאחר אישור ההרשמה תוכלו לבצע רכישות שיעניקו גם לכם וגם לקבוצה הרבה יותר.

זה הזמן שלכם להפוך להיות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מפעילויותיה של קבוצת מכבי, ולהפוך שנים של עידוד ביציעים לפעילויות פרקטיות של ממש. תהנו!