חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב לדעת על מערכת אזעקה אלחוטית

אם אתה מחפש מערכת אזעקה אלחוטית להתקנה עצמית, יש דברים מסוימים שאתה צריך לבדוק לפני התקנתה.

חלק מהדברים שאתה צריך לבדוק הם:

– טווח האות האלחוטי שלך ואם הוא מספיק בבית שלך. – הסוללות על החיישנים ואם צריך להחליף אותם. – מספר החיישנים שברשותך ואם הם מכסים את כל האזורים בביתך. – רמת הרגישות במערכת האזעקה ואם היא מוגדרת לרמה המתאימה לצרכיך.

מערכת אזעקה אלחוטית בהתקנה עצמית היא כזו שלא דורשת התקנת חיווט על ידי המשתמש. זה הופך אותו לאופציה מצוינת עבור אנשים שאינם מסוגלים לבצע חיווט משלהם. יש לזה גם הרבה יתרונות עבור המתקין, שכן אין צורך להתמודד עם חיווט מסובך.

הרשימה הבאה תראה לך את כל מה שאתה צריך כדי לבדוק מערכת אזעקה אלחוטית בהתקנה עצמית:

1) בדוק שספק הכוח קיים ופועל

2) בדוק שהחיישנים פועלים

3) בדוק שכל הדלתות והחלונות סגורים

4) בדוק שכל החיישנים נמצאים בטווח זה של זה

מערכת אזעקה אלחוטית מורכבת משני מרכיבים – לוח הבקרה והחיישנים. לוח הבקרה ממוקם בדרך כלל בתוך המבנה או במקום בו הוא אינו חשוף לתנאי מזג האוויר, מה שהופך אותו לעמיד יותר. החיישנים ממוקמים בדרך כלל בכניסות או בחלונות של בניין. הם מזהים כאשר מישהו מנסה לפרוץ או לפתוח חלון, מה שמפעיל התראה בלוח הבקרה, כך שניתן יהיה לנקוט בפעולה מתאימה.

מערכת אזעקה אלחוטית היא השקעה מצוינת עבור הבית שלך. זה קל להתקנה, וזה יכול לעשות את החיים שלך הרבה יותר קלים. אבל לפני שתתחיל, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על בדיקת מערכת האזעקה האלחוטית החדשה שלך.

מערכת אזעקה אלחוטית בהתקנה עצמית היא מערכת שתוכל להתקין בעצמך ללא צורך בעזרה מקצועית. תהליך ההתקנה נעשה קל יותר עם הוראות מפורטות וסרטונים.