חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מידע על כתב שירות לספורטאים מפי ישי קמחי

ספורטאי? ספורטאית? אתם בוודאי מכירים את הסיטואציה הזו שבה אתם זקוקים לקבל טיפול רפואי, אך הוא אינו זמין עבורכם בטווח המידי. מדובר כאן על בעיה גדולה, משום שאם הספורט מהווה נתח נכבד מהחיים שלכם – הוא חייב להמשיך להוות את אותו הנתח גם לאור פציעות או התמודדויות רפואיות שונות שאיתן אתם מתמודדים בדרך. היום אנחנו מביאים בפניכם מידע על כתב שירות לספורטאים מפי ישי קמחי, שיגרום לכם להבין שהיום יש דרך אחרת להתמודד עם כל זה.

כתב שירות לספורטאים – מידי, זמין, מקצועי

ישי קמחי הוא מנכ"ל חברת MyDoctor, ששמה לה למטרה לייצר כתבי שירות שונים שפונים לאוכלוסיות שונות. כחלק מהעניין, הושק לאחרונה בחברה כתב שירות לספורטאים, שעליו מר קמחי מספר לנו: "כתב שירות לספורטאים הוא כתב שירות קריטי, שבא במטרה לאפשר לספורטאים להנות משירותים רפואיים מקצועיים, מידיים וזמינים. אצלנו ההמתנה היא קצרה במיוחד, שבמרבית המקרים אינה עולה על כמה ימים ספורים".

לטפל בבעיה או לגרום לה להעמיק

אחת המטרות העיקריות של כתב שירות לספורטאים היא מטרה ברורה – להעניק מענה לכל בעיה בטווח כמה שיותר קצר. קמחי מספר לנו גם על כך: "ידוע שבעיות רפואיות שאינן מקבלות מענה הולם או מידי הן בעיות שהולכות ומעמיקות יותר ויותר עם הזמן. לנו ב-MyDoctor ברור שללא תגובה מידית הספורטאים עלולים לאבד את הכושר שלהם, ולפעמים גם את היכולות בכלל. לכן, חשוב לנו להעניק מענה מידי, הכולל את אבחון הבעיה, מתן פתרון ומעקב".

הצטרפו לחברת MyDoctor

לסיום מזמין אתכם ישי קמחי להצטרף בתור מנויים לכתב שירות לספורטאים: "אם באמת אכפת לכם מהגוף שלכם ומהתפקוד שלו, כתב השירות שלנו הוא בדיוק בשבילכם. הצטרפו אלינו ונשמח להעניק לכם את השירותים הטובים ביותר!"

לחצו כאן למאמר עם ישי קמחי